mandag 7. juli 2008

Min bro...

Min bro denne gang, er fra der jeg bor:)
Kameraet mitt er på ferie på Inntian, sammen med mine to yngste sønner, så da ble mobilen min redning som kamera!!
Fikk besøk av Gundam som lurte på om vi skulle ta en tur på Fotosafari.
Vi havnet under brua, der jeg har badet mange ganger:)
Men jeg fikk ikke min kjære venninne til å hoppe uti, så jeg ble på land jeg å!!
Dessuten, så tror jeg ikke laksefiskerne på den andre siden hadde likt det.....
Tenke seg til å få Nilla eller Gundam på kroken da gitt:)
My bridge this time is from vere I live:)
My camera is on an holiday on Innitan, with my two youngest sons, so I had to use my mobilephone.
Gundam came visiting me and we went for a walk under the bridge.
Non of us went in the water for swimming, and I think the fishingmen vere wery happy with that!!
Imagine to have Nilla or Gundam on the fishinghook:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

A beautiful picture and from a mobile phone too! I've never been successful with mine. It looks a lovely place to walk.

GundaM sa...

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg faktisk de gamle gutta som stod på andre siden hadde syntes det hadde vært helt ok med et lite avbrekk jeg da! Du med dine lakkerte tånegler og jeg med min rosa truse;) Men ikke f om jeg utsetter meg for blærekatarr pga en laksefisker: Et sted får grensen gå unge dame!

Ps. Godt du ikke hadde vidvinkel...

Rune Eide sa...

Det spørs om ikke laksefiskerne hadde likt det bedre enn å ha fått en laks! Kanskje jeg burde fiske laks andre steder enn i fryseren...

I'll start fishing for salmon under the bridge straight away!

Marie sa...

Flott innlegg :)

Daniel J Santos sa...

interesting structure.

Anne sa...

Så flott bro, med minner fra tidligere tider.

...og de laksefiskerne hadde vel fått seg litt av en overaskelse de hvis to slike sprettne havfruer hadde sittet på kroken. hadde vel adri reist fra den elvebredden igjen tenker jeg .-))))