søndag 29. juni 2008

Ny sopp....

Ny sopp funnet:)
Brun sofasopp:)

9 kommentarer:

Anne sa...

:-)))))))

Sopp tid ja... så tidlig ??

Tøff du ja snuppa

petter`n sa...

Ja det tror jeg ikke mor hvil plukke.

Berit T sa...

HAHAHAHA :o) For en fantasi du har !!! Knallbra!

GundaM sa...

Ja denne har jeg ikke i soppboka enda nei;)
Søt du ja;)

Ser min sønn har vært innom og satt spor, jeg sa han måtte skrive tilbake på alle som hadde gitt han respons;)

Stikk innom for kaffe nårenn det passer deg, du vet hvor jeg er;)
Klemz

Miamor sa...

Bare det ikke er brun fotsopp så!! Den liker jeg ikke!

He..he...kor tar du det fra egentlig??

Sommerklem

Anonym sa...

Ser du har vært i Hopla. Stussa veldig da jeg kjørte forbi disse klenodiummene her om dagen. Lurte på hva det var jeg passerte, men sopp... selvfølgelig. Stikk innom Sjøberg neste gang du er i Hopla. Du og dine er hjertelig velkommen.
Anita

tinemor sa...

:-)

GAWO sa...

Er den giftig? Eller er det bare å sette seg ned?
Morsom Safari :-)

Anne-Berit sa...

Har ikke sett den sorten før,er vel av de giftfrie dette da,hehe!