fredag 16. mai 2008

Award



Fikk en award av Gundam i dag. My 1th. Kjempeartig. Tuuuusen tuuuusen takk:)


Å sende den videre er ikke lett, siden mange har den fra før. Men uansett, så er det disse jeg vil gi den videre til:


Whitenavy fordi jeg liker siden veldig godt. Stilen er flott. Jeg stikker innom ofte for å hente inspirasjon til både hytte og naust.


Mitashjørne fordi jeg bare MÅ innom for å følge med dukkehuset hun lager. Samt at jeg storkoser meg med bildene av hagen hennes.


Liven som har så flotte bilder av både sjø og hage. Kan ikke bli bedre:) Liker å følge med på prosjektene hennes.

Ninas lille gale verden fordi jeg synes det er spennende å følge med på hennes oppussingsprosjekter og fordi hun skriver så artig:)




6 kommentarer:

david santos sa...

Excellent...Nilla, excellent...
Have a nice week

liven sa...

Tusen takk Nilla.........det hjelper ikke om jeg har fått den før....blir like glad og kry alikevel:O)
Ønsker deg en fin mandag.....og gratulerer til deg også forresten:O)

Anne sa...

Velfortjent award. Har fulgt deg fra starten keg, og liker det jeg ser og leser :-)

GundaM sa...

Jeg sier som santos; exelent Nilla!

Enn at du klarte legge inn denne da før meg.... Korttidsminnet fungerer;)

Fikk inn en flott skute i glass idag...Og et kjempestygt skjell med hode på!!!

Miamor sa...

Ja, ja enda en award til deg fra meg på bloggen min..

Klarer ikke å følge med på hvem som har fått den fra før...

Hulda sa...

Utrolig artig å se at så mange har fått awarden nå. Jeg laget den for ca 14 dager siden, og starta med å sende den ut til 4 stykker.